رئیس دانشگاه پیام نور از انتخاب وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان پژوهشگر برتر این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغررستمی ابوسعیدی از اخذ مجوز آموزش مبتنی بر IT در کلیه رشته‌های حضوری و غیرحضوری دانشگاه از سوی هیات امنا خبر داد.

وی همچنین به ارائه رشته آموزش صلح جهانی مبتنی بر IT برای اولین بار از سوی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی یونسکو در برنامه ۲۰۳۰، آموزش صلح جهانی است و دانشگاه پیام نور برای نخستین بار، این رشته را در مقطع کارشناسی ارشد آماده و برای کسب مجوز به شورای گسترش ارائه کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به جایگاه و خدمات ارزنده این دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه پیام نور آن طور که شایسته و در شان آن است در جامعه معرفی نشده و باید عملکردها و توانمندی های ارزنده آن را به شکل مطلوبی در اذهان عمومی منعکس کنیم.

رستمی ابوسعیدی با اشاره به کیفیت بالای آموزش در دانشگاه پیام نور گفت: پذیرش فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر دیگر دانشگاه‌ها نشان دهنده کیفیت بالای آموزش دانشگاه پیام نور است کما اینکه فقط از بین ۵ هزار فارغ التحصیل مرکز تهران این دانشگاه، ۸۵۰ نفر در دانشگاه‌های دولتی تهران پذیرفته شده اند .

وی تولید و تالیف بیش از ۲۲۰۰ عنوان کتاب خودآموز، وجود بیش از ۲۶۵ مخترع دانشجو در دانشگاه پیام نور، وجود بیش از ۸۰۰ دانشجوی فعال ثبت شده در ستاد نانوی کشوری و بیش از ۷۵ انجمن فناوری نانو را از دیگر امتیازات دانشگاه پیام نور دانست.

وی افزود: بر اساس سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی باید ۱۵ درصد از بودجه خود را به تحقیقات و پژوهش اختصاص دهند و دانشگاه پیام نور نیز این مهم را رعایت کرده و درصدد رساندن آن به ۲۰ درصد از بودجه است چرا که پژوهش وجه تمایز بین دانشگاه و مدرسه است و باید به این مقوله توجه ویژه ای داشت.

وی در پایان درخصوص انتخاب دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه اظهار داشت: دکتر علی ربیعی در سیستم گلستان پژوهشی دانشگاه پیام نور با آثار و مقالات پژوهشی خود بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار