رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به آغاز طرح امداد زمستانه اورژانس گفت: 35 پایگاه شهری و جاده ای به مسافرین در محورهای پرتردد و برفگیر این استان خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جلال پوران فرد گفت: طرح امداد زمستانه از 23 آذر تا 23 اسفند و از ساعت هشت صبح تا هشت شب در محورهای پرتردد و جاده های برفگیر کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

وی اظهارکرد: در اجرای این طرح 250 نیروی عملیاتی و پشتیبانی، 42 آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی و امدادی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به مسافرین و مصدومان احتمالی نیز درحالت آماده باش هستند.

پوران فر تصریح کرد: این طرح هر ساله بصورت مشترک و با حضور پلیس راه، هلال احمر، گروه های راهداری و آتش نشانی برای ایمن سازی تردد، امدادرسانی سریع به مصدومان و حادثه دیدگان احتمالی حوادث ترافیکی و کاهش تلفات جاده ای همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

وی ابراز داشت: می طلبد رانندگان قبل از سفر از سالم بودن زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان داشته و لباس گرم و غذای کافی به همراه داشته و در صورت نیاز به کمک های درمانی با حفظ خونسردی با شماره تلفن 115 تماس بگیرید.

پوران فر عنوان کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در قالب سه طرح امداد زمستانی، نوروزی و تابستانی در طول سال خدمات مختلفی را به متقاضیان ارائه می دهد.

کهگیلویه وبویراحمد قریب به 700 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: پایگاه ، جاده ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.