نتایج هفته دوم لیگ دسته اول گروه ب؛

برتری کرمان، مشهد و ساوه در خانه؛ برتری زاگرس در قزوین

هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال کشور با برگزاری چهار بازی در گروه ب پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار هفته دوم از گروه ب ، پیگیری شد.

رسالت کرمان ۳ – ۱ دانشگاه آزاد تهران
دیدار دو تیم رسالت و دانشگاه آزاد از دو شهر کرمان و تهران به میزبانی کرمانی ها در حالی آغاز شد که پس از طی چند دقیقه دانشگاه آزادی ها به گل اول بازی رسیدند تا از میزبان خود پیشی بگیرند. اما رسالت با استفاده از امتیاز میزبانی توانست دو گل وارد دروازه حریف کند، تا دو بر یک نیمه نخست را به اتمام برسانند. دز نیمه دوم نیز رسالتی ها با اداره بازی و به دست گرفتن جریان بازی یک گل دیگر به گل های خود اضافه کردند و تهرانی ها نتوانستند از موقعیت های خودشان استفاده کنند تا نتیجه سه بر یک برای این بازی رقم بخورد.
پاژ مشهد ۳ – ۲ چکاد آتیه شهریار
بازی دو تیم پاژ مشهد و چکاد آتیه جوان شهریار در مشهد برگزار شد. نیمه نخست را چکادی های میهمان به خوبی آغار کردند و به گل رسیدند ولی تیم پاژ به خود آمد تا گل مساوی را به ثمر برساند، اما این درست زمانی که پاژی ها در خوشحالی ناشی از گل زده خود به سر می بردند شهریار به گل دوم خود رسید تا نتیجه نیمه اول دو بر یک به سود خود رقم بزنند. نیمه دوم این بازی با حملات تیم میزبان و تک موقعیت های هر دو تیم پیگیری شد تا مشهدی ها بتوانند با استفاده از موقعیت هایشان به دو گل برسند و بازی دو یک باخته را سه دو پیروز شوند.
کشاورز قزوین ۳ – ۴ زاگرس خوزستان
جدال کشاورز قزوین و زاگرس خوزستان با احتیاط هر دو تیم آغاز شد و  تا دو دقیقه مانده به پایان تلاش دو تیم بی نتیجه ماند و هر چه زدند به در بسته خوردند اما در آن لحظه کشاورز قزوین به گل برتری رسید تا نیمه نخست یک بر صفر به سود کشاورز خاتمه یابد. نیمه دوم نیمه دیدنی و پربرخورد این بازی بود، در حالی که بازی به سود قزوینی ها پیش می رفت در همان دقایق نخست اهوازی ها به گل اول خود رسیدند اما با این یاران کشاورز بودند که گل برتری را زدند اما زاگرسی ها دوباره بازی را به تساوی کشاندند. تا این جای کار زاگرسی ها همانند بازی هفته نخست خود مقابل شاهد عمل کرده بودند اما این نتیجه پایدار نماند و زاگرسی ها به گل سوم رسیدند تا برای اولین بار در این مسابقه پیش بیفتند.
ولی کشاورز و بازیکنانش که نمیخواستند در این بازی داخل خانه متحمل شکست شوند به حملات خود افزودند تا به گل تساوی رسیدند، اما بازی با نتیجه سه سه مساوی پیش میرفت که زاگرس به گل چهارم در دقایق انتهایی دست یافت و توانست زمان باقی مانده بازی را به اداره توپ بپردازد  و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به اهواز ببرد.
شهرداری ساوه ۴ – ۱ شاهد شیراز
جدال دو تیم شهرداری و شاهد شیراز به میزبانی شهرداری ساوه در سالن فجر این شهر از ساعت ۱۶ سوت خورد. شاهدی های شیراز که در ده دقیقه ابتدایی اسیر جو سالن و عوامل دیگر شده بودند با دریافت سه گل پی در پی سه بر صفر عقب افتادند تا شکست را در نزدیکی خود ببینند. در پی این اتفاق تیم شیرازی به خود آمد تا به جبران نتیجه بپردازد، اما تنها توانست یکی از گل ها را در نیمه نخست جبران کند و ساوجی ها نیمه اول را با برتری سه یک به پایان رسید.
نیمه دوم با اداره بازی توسط ساوجی ها همراه بود ، و شیرازی ها در این نیمه راه به جایی نبردند اما در همین لحظات شهرداری به گل چهارم خود دست یافت تا همانند بازی نخست خود ، چهار بر یک به برتری دست یابد.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار