مدیر عامل باشگاه نفت تهران اظهار داشت :پس از برتری مقابل فولاد جلسه خوبی با سرمربی تیم داشتیم و وی از حمایت قاطع مسئولان باشگاه برخوردار است.

منصورقنبرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد جلسه با علی رضا منصوریان پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت :در ابتدا باید از تلاش بازیکنان و کادر فنی نفت برای کسب پیروزی مقابل فولاد تشکر کنم.خوشبختانه پس از این مسابقه جلسه خوبی با منصوریان برگزار و سوء تفاهم های به وجود آمده را رفع کردیم.ضمن این که در این نشست درباره برنامه های تیم در نیم فصل دوم،بهبود نقاط قوت، حل نقاط ضعف و انتظارات متقابل طرفین به گفت و گو پرداختیم.
وی افزود :متاسفانه شایعاتی در خارج از باشگاه مبنی بر کنارگذاشتن منصوریان از سرمربی گری نفت مطرح شده بود که من آن ها را تکذیب و اعلام می کنم که همان گونه که تاکنون از سرمربی خود حمایت کرده ایم همچنان به این حمایت قاطع از منصوریان ادامه می دهیم.
قنبرزاده درباره تلاش برای حل مشکلات مالی باشگاه نفت بیان کرد :همین امروز در نشستی طولانی با مدیران ارشد وزارت نفت پیگیر حل شدن مشکلات مالی بودیم و به امید خدا اتفاقات خوبی در این باره می افتد.
مدیر عامل باشگاه نفت درباره برنامه های سرمربی برای تقویت تیم در نیم فصل گفت :منصوریان تاکنون لیست نفران مد نظر خود را به ما تقدیم نکرده اما در صورتی که وی درخواستی داشته باشد با در نظر گرفتن وضعیت مالی باشگاه اقدامات لازم را انجام می دهیم.
وی در مورد مطالبات برخی از بازیکنان سابق نفت اظهار کرد :برخی بازیکنان چون مرتضی پورعلی گنجی و کمال کامیابی نیا که در سال های گذشته برای نفت بازی کرده اند،مطالبات اندکی از باشگاه دارند و قرار است با مساعد شدن وضع مالی مطالبات آن ها هم پرداخت شود.
قنبرزاده افزود :البته تمام مطالبات بازیکنان کنونی نفت از قراردادهای گذشته پرداخت شده و تنها چند بازیکن سابق از باشگاه طلب دارند.
وی در مورد نامه تشکر به کادرفنی و مسئولان تیم ملی امید گفت :با توجه به این که ما روز اول دی ماه باید بازی عقب افتاده خود با استقلال اهواز را برگزار کنیم کادرفنی تیم ملی امید با در نظر گرفتن شرایط نفت و تیم های تراکتورسازی و استقلال بازیکنان این تیم ها را به اردوی بندرعباس دعوت نکرد.به همین سبب وظیفه خود دانستیم در نامه ای از کاشانی و خاکپور به دلیل تعامل به وجود آمده تشکر کنیم.
وی ادامه داد :حبیب کاشانی با تلاش فراوان و حمایت های موثر از تیم ملی امید وضعیت خوبی را برای بازیکنان و کادر فنی به وجود آورده و روزنه های امید در جامعه برای پایان یافتن طلسم صعود به المپیک شکل گرفته است.بنابراین تمام اهالی فوتبال ایران وظیفه دارند با حمایت از تیم امید از تلاش مسئولان کادرفنی و بازیکنان تقدیر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار