دکتر عبدالله بهرامي استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به دريافت مدال افتخار به عنوان بالاترين نشان، جشنواره پروفسور یلدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ششمین جشنواره بزرگداشت پروفسور علیرضا یلدا همزمان با ششمین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی مولکولی، سلولی و بالینی با حضور دکتر یلدا استاد پیشکسوت دانشگاه، جمعی از اساتید و پیشکسوتان پزشکی کشور و استادان خارج از کشور برگزار شد و در این جشنواره دکتر عبدا... بهر امی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دريافت مدال افتخار مورد تقدیر قرار گرفت.
 
هيات داوران بنیاد بين المللي علوم پزشکي پرفسور يلدا با توجه به خدمات و تجربيات دکتر عبدا... بهرامی استاد گروه داخلي دانشگاه علوم پزشکي مشهد،ششمين جايزه اين آکادمي را در حيطه مدال افتخار را به ايشان اختصاص داد.
 
در بخشی از این مراسم از تمبر یادبود دکتر یلدا رونمایی شد و درخاتمه از 19 محقق پیشکسوت و جوان در 6 حیطه شامل مدال افتخار (بالاترین نشان)، استاد برجسته، مسئولیت اجتماعی، اختراع و نوآوری، محقق جوان تقدير شد.
 
کنگره بنیاد جهانی علوم پروفسور یلدا از سال 1389 با هدف بزرگداشت مقام استاد  با همکاری دفتر دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران به فعالیت خود ادامه داده و تاکنون شش جایزه بنیاد طی شش دوره برگزاری کنگره ي تازه‌ترین دستاوردهای پژوهش در پزشکی مولکولی، سلولی و بالینی به استادان و پژوهشگران کشور اعطا شده است.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.