مشهد؛

آغاز به کاراولین نمایشگاه بین المللی تخصصی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان

اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس نمایشگاه بین المللی مشهد گفت این نمایشگاه با حضور 70 شرکت از 7 استان کشور و نمایندگی هایی از 6 کشور برگزار می شود.
حمید افزود این نمایشگاه با مشارکت کنندگان داخلی از استان های تهران، البرز، خراسان، فارس، مازندران، آذربایجان شرقی و اصفهان و نمایندگی های خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی، چین و ترکیه برگزار شده است.
 
وی افزود: انواع دستگاه های پیشرفته در زمینه ماشین آلات، یراق آلات چوب، مواد اولیه، ام دی اف، نئوپان، انواع چسب های صنعتی، نوار لبه پی وی سی و تجهیزات آشپزخانه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
 
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان و یافتن بازارهای صادراتی در تقویم نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد افزوده شده است که خوشبختانه در اولین دوره برگزاری آن، فضای 10 هزارمترمربعی را به خود اختصاص داده است.
 
اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته از امروز لغایت 27 آذر ماه از ساعت 16 الی 21 پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.