رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه کمیته فنی با طاهری گفت: گزارش این جلسه را به هیات مدیره می‌دهیم تا تصمیم لازم را بگیرند.

تغییرات مدیریت در نتایج پایه‌ها تاثیرگذار است/کادر فنی احساس عمل کردمحمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: تیم امید پرسپولیس تمریناتش را خیلی دیر شروع کرد. همچنین تغییرات مدیریت هم در نتایج ضعیف تیم‌های پایه تاثیرگذار است.

پنجعلی در ادامه عنوان کرد: کار جمشید شاه محمدی قابل تقدیر است که خودش را مقصر نتایج ضعیف امیدها می‌داند. به هر حال کادر فنی امید می‌داند که احساسی برخورد کرد.

وی تصریح کرد: ما باید ابتدا هدفمان را از تشکیل آکادمی و تیم‌های پایه بدانیم و بعد به بررسی نتایج تیم بپردازیم.

رئیس آکادمی پرسپولیس عنوان کرد: ما همواره با حریفمان استقلال، کری داریم و تمایل به برد بازی‌های دربی را داریم، بر این اساس شکست سنگین مقابل امیدهای استقلال ناراحت‌کننده بود.

پنجعلی بیان کرد: به هر حال مدافعان تیم امید مصدوم بودند و کادر فنی مجبور به استفاده از دو هافبک در خط دفاع شد و آن‌ها هم نتوانستند جلوی حمله استقلالی‌ها را بگیرند.

وی درباره نتایج ضعیف تیم‌های پایه تصریح کرد: ما نسبت به سال‌های قبل حمایت بیشتری از سوی مدیریت شدیم. تیم جوانان ما شرایط خوبی دارد اما رسانه‌ها با یک چوب همه تیم‌های پایه را مورد هدف قرار دادند.

وی بیان کرد: نتایج ضعیف تیم امید پرسپولیس باید کارشناسی شود ما برخلاف تیم‌های دیگر که 50 تا 100 میلیون بازیکن برای پایه‌هایشان خریداری کردند این کار را نکردیم.

پنجعلی عنوان کرد: وضعیت مدیریت تیم پرسپولیس خیلی دیر مشخص شد، بر این اساس عدم ثبات مدیریت روی نتایج تیم‌های پایه تاثیر منفی داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قول پیروزی در دیدارهای آینده تیم‌های پایه را نمی‌دهم، به هر حال ما باید تمرکزمان روی تیم بزرگسالان باشد و در کنار آن تیم‌های پایه را هم سروسامان بدهیم.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: پنجعلی ، پرسپولیس ، هافبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار