از کادر فنی تیم ملی دلخورم؛

مرتجی: امیدوارم عرفان جمعه به فردوس بیاید

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس معتقد است کادر فنی تیم ملی باید برای دیدن قابلیت‌های بازیکنان این تیم، سفری به فردوس داشته باشد.

مرتجی: امیدوارم عرفان جمعه به فردوس بیایدشهرداد مرتجی به خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عرفان اسماعیلاجیج به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال بارها به اصفهان، کرمان، کاشان و تهران رفته و بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک دیده است اما تا کنون هرگز به فردوس نیامده تا بازی منیزیم را ببینید. معتقدم کادرفنی تیم ملی توجهی به منیزیم ندارد و توانایی بچه‌های ما اصلاً دیده نشده است. من از این بابت از کادرفنی تیم ملی دلخورم.

وی اضافه کرد: این کار بسیار خوبی است که عرفان در مسابقات لیگ حضور می‌یابد تا از نزدیک با قابلیت‌های بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری آشنا شود اما این وسط در حق فردوس و منیزیم اجحاف شده است. حضور عرفان انگیزه خوبی برای بازیکنان است که متاسفانه تا کنون این اتفاق برای ما نیفتاده است. تیمی که حالا در جدول وضعیت خوبی ندارد. به یقین برخی بازیکنان منیزیم توانایی بازی در تیم ملی را دارند. 

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس همچنین گفت: جمعه این هفته آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال پیش از برگزاری اردوی  تیم ملی برای حضور در  جام ملت‌های آسیاست و امیدوارم عرفان را این جمعه در فردوس ببینیم. 

انتهای پیام/ 

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: هندبال ، مرتجی ، عرفان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار