فتح‌اللهی: جبران عقب‌ماندگی در حوزه نوسازی با بسیج ظرفیت‌ها

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: شهرداری منطقه 20 با همکاری و مشارکت سازمان نوسازی شهر تهران اقدام به برگزاری گردهمایی نخبگان و فرهیختگان بافت‌های فرسوده شهری کرد.

فتح‌اللهی: جبران عقب‌ماندگی در حوزه نوسازی با بسیج ظرفیت‌ها
عباداله فتح‌اللهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهراندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: گردهمایی نخبگان و فرهیختگان نوسازی بافت‌های فرسوده شهری‌ با هدف اعتمادسازی و ترغیب شهروندان با حضور و مشارکت در فرآیند نوسازی و ارتقا کارآمدی فعالیت‌ها و اقدامات این حوزه در تاریخ 25 آذر ماه در محل فرهنگسرای ولا واقع در اتوبان شهید کریمی، نرسیده به میدان نماز برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و تجارب گذشته در زمینه نوسازی در شهر تهران افزود: با وجود اقدامات گسترده‌ای که در حوزه نوسازی صورت گرفته است، اما متولیان امر نوسازی هنوز در تکالیف قانونی خود عقب مانده‌اند.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در پایان همت نخبگان، صاحب‌نظران، اندیشمندان و متولیان امر نوسازی را لازمه رسیدن به اهداف توسعه پایدار شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده شهر برشمرد و گفت: با هم‌افزایی و بسیج ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود می توانیم عقب‌ماندگی خود را در این حوزه جبران کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.
انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار