برای غیرفعال کردن پیام ارتقا به ویندوز 10 راه‌های مختلفی وجود دارد که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مايکروسافت زمان زيادي براي توسعه و ساخت ويندوز ۱۰ گذاشته و آن را با ويژگي‌هاي جالب و ظاهري بسيار ساده‌تر و سر‌راست‌تر و البته به صورت رايگان عرضه کرده است. ردموندي‌ها دوست دارند کاربران نسخه‌هاي قبل ويندوز براي يکبار هم که شده نسخه‌ي آخر اين سيستم‌عامل را نصب کنند و با تغييرات جديد آشنا شوند؛ شايد اين يکي از دليل‌هاي نمايش زياد پيغام ارتقاء به ويندوز ۱۰ در ويندوز ۷ و ۸ باشد.

پیغامهای مزاحم ویندوز 10 را چه طور غیر فعال کنیم؟

مايکروسافت دوست دارد به هر شکلي که ممکن است افراد را به سمت ويندوز ۱۰ بکشاند و براي اينکار يکي از کار‌هاي اصلي که لازم است انجام شود تشويق کاربران ويندوز‌هاي قديمي است تا بالاخره دست از ويندوز ۷ بکشند و ويندوز ۸ هم کنار بگذارند و ويندوز ۱۰ را روي سيستم خود نصب کنند. اما اگر نخواهيم اين پيام دريافت و نصب ويندوز ۱۰ را مشاهده کنيم، چاره چيست؟ در ادامه با ما همراه بمانيد.

همه کاربران ويندوز ۷ و ۸ شايد دوست نداشته باشند ويندوز ۱۰ را روي دستگاه خود نصب کنند و خوشبختانه راهي وجود دارد که مي‌توان از پيغام‌هاي پاپ-آپ مايکروسافت براي ارتقاء به ويندوز ۱۰ جلوگيري کرد. براي غيرفعال کردن نمايش اين يادآوري مرتبط با ارتقاء به ويندوز دو برنامه وجود دارد که Win10WiWi و I Don’t Want Windows 10 نام دارند. با نصب هر کدام از اين برنامه‌ها مي‌توانيد پيغام ارتقاء به ويندوز ۱۰ در ويندوز‌هاي ۷ و ۸ را غيرفعال کنيد.

پیغامهای مزاحم ویندوز 10 را چه طور غیر فعال کنیم؟

اما راه ديگر شايد استفاده از ويندوز ۱۰ براي شما باشد. اين سيستم‌عامل اکنون از ظاهر يکپاچه و زيبايي برخوردار است و مايکروسافت هم پشتيباني قوي بر روي آن دارد. در هر حال حتي اگر ويندوز ۱۰ را بر روي ويندوز ۷ و ۸ خود نصب کرديد و از تغييرات به وجود آمده در آن و ويژگي‌هايي که به تازگي به اين سيستم‌عامل اضافه شده راضي نبوديد مي‌توانيد دوباره به همان تنظيمات ويندوز ۷ يا ۸ خود بازگرديد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار