عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری این منطقه معطوف به تقویت زیرساخت‌ها در مناطق محروم این شهر اعم از شهرک عزیزی، محمدآباد، بهشتی، 20 متری ولیعصر(عج) و ... می‌شود.

منیره هرمزی عضو شورای اسلامی شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: محرومیت‌زدایی از این شهر از جدی‌ترین اولویت‌های پارلمان شهری و شهرداری قدس به شمار می‌رود و در این راستا با عنایت به بضاعت و امکانات موجود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

وی افزود: شهر قدس از ابتدا به صورت غیراصولی ساخته شده و رشد بی‌رویه ساخت‌وسازها دراین منطقه باعث پیش‌روی آن در تمامی زوایا و ابعاد به سمت و سوی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شده است.

هرمزی گفت: این امر باعث کاهش و از بین رفتن بخش قابل توجهی از سرانه‌ها شده و در نتیجه در حوزه اراضی، بستر لازم برای پیگیری پروژه‌های عمرانی با محدودیت‌های قابل توجهی همراه شده که پیشبرد اهداف عمرانی را دشوار ساخته است.

عضو شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: در حال حاضر محرومیت‌زدایی با تعمیم و تقویت زیرساخت‌ها زیربنایی و روبنایی در مناطقی همچون شهرک عزیزی، بهشتی، محمدآباد، 20 متری ولیعصر (عج)... با جدیت پیگیری می‌شود. 

هرمزی افزود: طرح‌ها و برنامه‌های متعددی در این خصوص تدوین شده اما قاعدتا عملیاتی شدن آن مستلزم اعتبارات خاص به خود است که با توجه به مشکلات مالی مدیریت شهری عرصه مانور ما نیز محدودتر شده لیکن با این وجود با تلاش عزم همیاری مضاعف سعی می‌کنیم کمبودها را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

هرمزی گفت: در حال حاضر بخشی از معابر شهر قدس در مناطق محروم، آسفالت شده و طبق برنامه‌ریزی‌های لحاظ شده مقرر است تا 80 درصد از آسفالت مدیریت شهری به مناطق محروم اختصاص یابد.

وی یادآور شد: به فضل الهی این روند در آینده نیز استمرار خواهد یافت تا کمبودها در مناطق شهر قدس کاهش و امکانات به نحو متعادل و متوازنی در اقصی نقاط این شهر توزیع و تعبیه شود.

انتهای پیام / 

برچسب ها: هرمزی ، مناطق ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار