حضور مجدد برخی پیشکسوت‌ها و رقابت‌ با جوان‌ها به جذابیت سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اضافه می‌کند.

مرتضی فرشباف کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حال و هوای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و اهمیت آن گفت: به نظر می‌رسد در جشنواره فیلم فجر امسال باید شاهد رقابت خوب، جذابی و دیدنی بین کارگردانان پیشکسوت و جوان باشیم. یکسری از کارگردان‌ها بعد از سال‌ها مجدداً در جشنواره حضور پیدا کردند و برخی جوان‌های فعال و مستعد به دنبال اعتبار بیشتر و شناساندن خودشان به دنیای سینما هستند.

وی افزود: حضور فیلمسازان جوان ما در عرصه سینما به قدری زیاد شده که فکر می‌کنم ما را بعد از سینمای آمریکا و هند، در رده سوم بر اساس حضور کارگردان‌های جوان قرار داده است. این موضوع می‌تواند برای سینمای ایران نویدبخش باشد. امسال نیز شاهد حضور قابل تأمل آن‌ها هستیم.

فرشباف عنوان کرد: پیش‌بینی آن هم در خصوص جوایز و کیفیت فیلم‌‌ها کاری دشوار و می‌توان گفت غیرممکن است؛ اما به نظر من از بین فیلم‌های حاضر در جشنواره اگر به طور قطع حضور پیدا کنند، پدیده (علی احمدزاده)، مالاریا (پرویز شهبازی) و اژدها وارد می‌شود (مانی حقیقی) چزو پدیده‌های این دوره و در نوع خود جالب خواهند بود.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم جدای از هر چیز، نسبت به سال گذشته شاهد جشنواره‌ای روبه‌رشد و پویا باشیم و با حضور و دیدن فیلم‌هایی دیدنی به رونق سینماها در سال آینده کمک کنیم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار