فرمانده انتظامی استان از استقرار دو هزار و 500 نفر نيرو در جاده ها از تمهيدات ويژه اين فرماندهي براي كنترل نقاط پرتصادف جاده هاي استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سردار "عبدالرضا آقاخاني" در مراسم آغاز رزمايش بزرگ طرح زمستانه كه با مشاركت بيش از 17 دستگاه در ستاد فرماندهي انتظامي استان اصفهان برگزار شد: اين طرح تحقق مصداق واقعي كلمه شعار "دولت و ملت ،همدلي و همزباني" كه از سوي مقام معظم رهبري براي امسال نامگذاري شده بود است.

وي افزود: در سال 93 با هماهنگي و همكاري بين همه دستگاه ها با كاهش 22 درصدي تصادفات فوتي در جاده هاي استان نسبت به سال 92 روبرو بوديم و اميدواريم در زمستان امسال هم شاهد امنيت مطلوبي در جاده ها بوده و با كمترين حوادث و تصادفات جاده اي مواجه باشيم و مردم با اطمينان خاطر و بدون هرگونه دغدغه اي در راه هاي مواصلاتي استان تردد كنند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در طرح زمستانه امسال كه از امروز 23 آذرماه آغاز و تا 23اسفند ماه ادامه دارد دو هزار 500 نفر از نيروهاي پليس راه و راهور در جاده حضور پيدا كرده و به مردم خدمت رساني مي كنند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه تمامي نقاط حادثه خيز و پرتصادف جاده اي استان شناسايي شده گفت: اين نقاط با همكاري ساير دستگاه ها تحت كنترل ويژه قرار مي گيرند و برخورد سختگيرانه با رانندگان متخلف و حادثه ساز نيز در دستور كار پليس قرار دارد.

سردار آقاخاني، توجه به همدلي وهمفكري بين سازمان ها، سرعت بخشيدن به ماموريت هاي محوله، كيفيت بخشيدن به امور امدادي و ترافيكي در جاده ها، سرعت در رفع دغدغه هاي مردم در جاده ها و توجه به اطمينان دادن به مردم براي هرگونه تردد جاده اي را از ويژگي هاي مهم طرح زمستانه عنوان كرد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزايش تردد خودرو در جاده هاي استان بوديم افزود: اين موضوع از جهتي امنيت بالاي جاده هاي استان را نشان مي دهد و از طرفي مسئوليت پليس و دستگاه هاي استان را براي خدمت رساني بيشتر به مردم سنگين تر مي كند. 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.