معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما به اعتباری حدود 8 هزار میلیارد تومان سالیانه نیاز داریم تا بتوانیم کارهای حفاظتی، روکش، ایمنی و نگهداری پل‌ها را انجام دهیم.

تلفنی******* نگهداری راه‌های کشور سالیانه به 8 هزار میلیارد تومان نیاز داردبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی در هفتمین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران گفت: سالیانه دهها میلیون تن قیر و آسفالت در کشور مصرف می‌شود و در سال گذشته بالغ بر 10 میلیون تن آسفالت توزیع شد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه سالیانه سرمایه گذاری چشمگیری به منظور نوسازی آسفالت‌ها انجام می گیرد افزود: راه‌هایی که در کشور نوسازی شده اند کیفیت قابل قبولی ندارند و این امر نشان از روند غیرقابل قبول کیفیت آسفالت تولید شده است.

کشاورزیان تصریح کرد: برای اینکه گرفتار انحصار نشویم کارها را بسیار خرد کرده‌ایم و علی‌رغم اینکه هر ساله میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری می‌کنیم اما صاحب یک برند در تراز بین‌المللی نیستیم زیرا سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی و تجهیزات و تست و ... به صرفه نیست.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت:با توجه به محدودیت منابع اعتباری حدود 8 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز داریم تا کارهای حفاظتی، روکش، ایمنی، نگهداری پل‌ها و ... را انجام بدهیم اما مجموع اعتبار دو سال گذشته 50 درصد بود که امسال به دلیل محدودیت اعتباری کاهش یافته است که این عمل بیشترین فشار را متحمل پیمانکاران کرده است.

کشاورزیان در پایان نظام تأمین مالی و توجه ویژه به کیفیت را از عوامل مهم در این حوزه برشمرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار