امان ا.... قرایی مقدم، جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار
حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در مواقع بحرانی و قرار گرفتن در موقعیتهایی مانند دعوا و درگیری، عصبانیت و بگو و مگوها بهتر است برای آرام سازی خود و طرف مقابلتان، از واژههای مثبت استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: این رفتار موجب میشود که بسیاری از مشکلات خود به خود حل شده و عاملی که پدید آورنده دعوا و درگیری است، به طور کل حذف شود.
قرایی مقدم در پایان گفت: هنگامی که در مقابل فرد عصبانی قرار میگیریم، میتوانیم به جای استفاده از کلمات منفی مانند " تو همیشه عصبانی و تند خو هستی" بگوییم تو قدرت کنترل خشم خودت را داری بنابر این خواهیم دید که چگونه، استفاده از این واژهها ، آبی بر روی آتش میشود.
انتهای پیام/