پورعلی گنجی :

برای تسویه به چین می روم/پیشنهاد باشگاه های بلژیک و قبرس را رد کردم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد :در روزهای آتی در سفر به چین وضعیت تسویه قرارداد و مذاکره با باشگاه تیانجین تدا را مشخص می کنم.

مرتضی پورعلی گنجی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد یک میلیون و دویست هزار دلاری باشگاه تیانجین تدا برای تمدید قرارداد بیان کرد :
آن ها پیشنهاد خود را مطرح کرده اند و این رقم صحت دارد.تاکنون هیچ موضوعی مشخص نشده است.در روزهای آینده برای تسویه حساب و صحبت با مسئولان تیانجین تدا به چین سفر می کنم.هر چند این صحبت ها به طور قطع به معنای تداوم همکاری نیست.
وی افزود :به هر حال اولویت من حضور در فوتبال باشگاهی اروپا است و پس از آن به بازی کردن در قاره آسیا فکر می کنم.اما باز هم تاکید می کنم هیچ موضوعی درباره قرارداد فصل بعد من قطعی نشده است.
پورعلی گنجی در مورد پیشنهادات اروپایی خود گفت :تیم هایی از بلژیک و قبرس به من پیشنهاد بستن قرارداد دادند اما به دلیل شرایط نه چندان مناسب این تیم ها پیشنهادشان را رد کردم.ضمن این که تاکنون پیشنهاد رسمی خاصی نیز از سایر تیم های اروپایی دریافت نکرده ام.
وی در مورد احتمال بازگشت به فوتبال ایران با پیشنهاد تیم های پرسپولیس و نفت تهران اظهار داشت :برای این تیم ها احترام ویژه ای قائل هستم اما هیچ برنامه ای برای بازگشت به لیگ ایران ندارم.
انتهای پیام/ 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار