طباطبایی :

معلولان چشم امید به مسئولان دارند

رییس هیئت جانبازان و معلولین استان تهران گفت:تمام تلاشمان را براى ارتقاى وضعيت معلولان مى كنيم و چشم اميد به حمايت مسئولان داريم.

طباطبایی در گفتگو با  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد:طی چند سال اخیر ورزش معلولین استان تهران دچار افت شده است و در این خصوص نامه ای به بنیاد جانبازان و معلولین و اداره کل ورزش ارسال کردیم و خواستار آن شدیم تا همچون گذشته هیئت استان تهران را یاری کنند.
وی در خصوص برنامه های این هیئت افزود:در نظر داریم در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت ورزشکاران تهران را حمایت کنیم ، بدین صورت که در بخش کوتاه مدت کلیه ابلاغ های اداره کل ورزش را در دستور کار قرار داده و ورزشکاران را برای مسابقات قهرمانی آماده می سازیم و در بخش بلند مدت به اصلاح زیر ساختها و تامل و بهره برداری از ارگانهای مربوطه می پردازیم.
طباطبایی ادامه داد: از دیگر اولویتهای هیئت استان تهران بررسی حقوق ورزشکاران و قرار دادن برنامه های عمومی جهت تشویق بیشتر معلولین و جذب آنها به انجام ورزش و رسیدن به مسابقات قهرمانی است و نیز ارتقا سطح روحیه ورزشکاران تهرانی که در مسابقات جهانی مانند پاراالمپیک حضور دارند تا بتوانند در آرامش افتخاری برای ایران رقم بزنند.
وی در پایان گفت: در تلاش هستیم با شهرداری و استانداری تهران جلساتی برگزار کنیم و از کلیه ارگانهای مرتبط برای ارتقا کیفیت ورزش معلولین استان تهران بهره لازم را ببریم و اعضای هیئت رییسه را از افراد حاضر در نهادهای دولتی انتخاب کنیم و به زودی اسامی اعضا را معرفی می کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار