با حضور جمعی از اصحاب رسانه طرح علمی بسیج رسانه هرمزگان با موضوع طراحی برنامه ریزی استراتژیک برای رسانه در بندرعباس تبیین و تشریح شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: این طرح در قالب پایان نامه در مدت ۲ سال در کارگروه آموزش و پژوهش این سازمان  تدوین شده ست.

مرتضی پیروی منش افزود:در این طرح تحقیق به روش کیفی از جامعه ۴۲۷ نفری و انتخاب نمونه آماری از۳۰ نفر از نخبگان ، صاحب نظران ،استادان، خبرنگاران ومدیر مسئولان رسانه های هرمزگان صورت گرفته است.

وی گفت: وضع محیط داخلی وخارجی رسانه های استان، نقاط قوت و ضعف ، تهدیدات ،فرصتها ، استراتژیهای تدافعی و رقابتی ،در ۵ فصل ،در این پایان نامه بررسی و تشریح شده است و در آینده بصورت کتاب در اختیار اصحاب رسانه هرمزگان قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت رسانه ها در انتقال فرهنگ، ارزشها و پیامهای انقلاب به جامعه گفت: سیاست جذب حداکثری از مهمترین رسالتهای بسیج رسانه در هرمزگان است.

سردار ترابی  انتقاد را حق اصحاب رسانه دانست و افزود: از اعضاء بسیج رسانه استان بعنوان یک بسیجی حمایت می کنیم .

وی همچنین  با اشاره به دلاورمردیها و رشادتهای رزمندگان و شهداء  در ۸ سال دفاع مقدس  گفت: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مدیون خون جوانانی است که به سوی جبهه ها رفتند و تا پای جان برای  دفاع از انقلاب و ولایت فقیه ایستادگی کردند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.