رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهریار گفت: مجموعه مورد اشاره در حد توان و امکانات موجود و در چارچوب های قانونی تلاش خود را به کار می گیرد تا از بیکاری فعالان عرصه تولید و صنعت پیشگیری کند.

مصطفی رسولی‌نیا رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان نقش سازنده اشتغال در پیشگیری و مهار آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در همین ارتباط و با عنایت به اهمیت موضوع مجموعه کار، تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان برای حفظ اشتغال کارگران و فعالان واحدهای تولیدی پشتیبانی‌های قانونی از چنین مراکزی را در اولویت قرار داده است.

وی افزود: توسعه کارگاه‌های تولیدی یکی از ظرفیت‌های ویژه و بالقوه در افزایش فرصت‌های شغلی به شمار می‌رود که برای تحقق این امر برنامه‌ریزی‌های متنوعی طراحی شده است.

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهریارعنوان کرد: از کارفرمایان و فعالان عرصه تولید و صنعت که در پرداخت بدهی‌های خویش به ادارات دولتی با مشکلات و محدودیت‌های مالی مواجه هستند درخواست می‌کنیم مشکلات خود را به صورت مکتوب به این مجموعه منعکس کنند.

رسولی‌نیا یادآور شد در چنین شرایطی می کوشیم درحد توان و درچارچوب‌های قانونی رایزنی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه عملیاتی شود تا در صورت امکان، شرایط برای تسهیل پرداخت و اقساط معوقات با مساعدت دستگاه‌های ذیربط فراهم شود.

انتهای پیام /
برچسب ها: شهریار ، کارگران ، جدیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار