رییس فدراسیون اسکیت، رشته رول بال یکی از امتیاز آورترین رشته‌های اسکیت است امیدوارم نتیجه مقام خوبی کسب کرده یا امتیاز دوره قبل را حفظ کنیم.

محمدیان: امیدوارم امتیاز دوره قبل را ارتقا دهیم
فریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی اسکیت رول بال برای حضور در سومین دوره مسابقات جهانی عازم هند شد.

اسکیت‌بازان کشورمان برای دومین مرحله در این دوره رقابت‌ها شرکت کرده‌اند که این مسابقات سال گذشته در کنیا برگزار شد که تیم ملی موفق به کسب مقام دوم شد.

وی افزود: مسابقات جهانی هند با حضور 31 تیم در بخش آقایان و 13 تیم در بخش بانوان برگزار می‌شود.

تیم‌های از برزیل، آکوادور، اسلونی،فیجی، نیوزلند، سنگاپور، کنیا، سوئیس، آمریکا، روسیه، انگلیس، بلاروس، دانمارک، اوگاندا، تانزانیا، پاکستان، لیتوانی، زامبیا، نپال، هند، هلند، هنگ‌کنگ،چین، مالزی، تایلند و بلژیک در این رقابت‌ها حضور دارند.

محمدیان در ادامه اظهار داشت: رشته رول بال رشته جدیدی از زیر مجموعه اسکیت که 5 الی 6 سال است به اسکیت اضافه شده، برگزاری  آن در سالن سرپوشیده یکی از مزایای خوب این رشته است، محدودیت کفش تخصصی اسکیت را نداشته و همه اسکیت بازان به راحتی می‌توانند در این رشته فعالیت داشته باشند، این رشته یکی از هیجان‌انگیز و نشاط‌آورترین رشته‌های اسکیت است.

وی افزود: سومین مرحله از مسابقات جهانی رول بال اسکیت از 25 الی 29 آذرماه برگزار می‌شود که مراسم قرعه‌کشی فردا 24 انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: رشته تخصصی رول بال یکی از امتیاز آورترین و مدال آورترین رشته‌های اسکیت است و امیدوارم بتوانیم در مسابقات این دوره نیز رتبه قبل را حفظ کنیم یا آن را ارتقا دهیم و به توسعه اسکیت کشور بیشتر کمک کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکیت ، رول بال ، محمدیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار