تمرین آبی‌پوشان تهران فردا با صلاحدید کادر فنی تعطیل است و استقلالی‌ها به استراحت می‌پردازند.

تمرین فردای آبی‌پوشان تعطیل شد
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از بازی مقابل تیم تراکتورسازی امروز یک جلسه تمرین سبک را در دستور کار خود قرار دادند و با توجه به صلاحدید کادر فنی استقلال، آبی‌پوشان فردا به استراحت می‌پردازند و از این تمرین استقلالی‌ها تعطیل است.

آبی‌پوشان روز چهارشنبه هفته جاری تمرین می‌کنند تا برای بازی مقابل تیم صبای قم در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر آماده شوند.

** یعقوب MRI می‌گیرد
یعقوب کریمی بازیکن آبی‌پوش پایتخت در بازی روز گذشته مقابل تیم تراکتورسازی دچار آسیب دیدگی شد. این بازیکن امروز در کلینیک نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا پس از انجام MRI میزان مصدومیتش مشخص شود.

** مجیدی به بازی جام حذفی می‌رسد
میثم مجیدی بازیکن آبی‌پوش نیز که در بازی‌های گذشته از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود امروز نیز در کلینیک باشگاه استقلال حاضر شد و به احتمال زیاد و گفته‌های نوروزی  معاونت پزشکی باشگاه استقلال این بازیکن به بازی مقابل تیم صبای در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر نمی‌رسد. اما پزشک تیم در صدد است مجیدی با بهبودی بیشتر در بازی جام حذفی مقابل تراکتورسازی برای آبی‌پوشان به میدان برود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار