معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز سی ‌و ‌چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش ‌آموزی همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ براتعلی منصوریان گفت: سی ‌و ‌چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز با هدف گسترش فرهنگ قرآن و نماز و در 9 رشته و در قالب مسابقات دانش آموزی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام و انشای نماز برگزار می شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این مسابقات در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات بر تقویت نقش مدیران و مربیان آموزشگاه ها تاکید شده است.

منصوریان افزود: تشکیل شورای قرآن، عترت و نماز در شهرستان ها، برگزاری نمایشگاه‌های قرآن، عترت و نماز در مدارس، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و رفع شبهات با حضور علما و اساتید حوزه و دانشگاه، دیدار با علما و ائمه جماعات استان‌ها، تقدیر از برگزیدگان قرآن، عترت و نماز آموزشگاه ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز بوده است.

خاطر نشان می شود از 23 تا 30 آذر هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.