وزیر بهداشت گفت: کسی نمی‌تواند کنکور پزشکی و پیراپزشکی را دور بزند و قطعاً از دانشجویان اپتومتری دفاع می‌َشود.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اعتراضات دانشجویان اپتومتری در جلوی درب وزارت بهداشت ساعاتی پیش گفت: اعتراض اپتومتریست ها بجا است و ما مسئولان موظف و مقصر هستیم ولی مشکل از وزارت بهداشت نبوده است. این از عجایب روزگار است که تعدادی دانشجو را به دلایلی جلوی وزارتخانه بکشانندالبته وزارت بهداشت به این مسائل عادت کرده است.

وزیر بهداشت گفت: قطعاً از حقوق این دانشجویان دفاع خواهیم کرد. نباید کنکور دور زده شود و به خاطر رفتارهای دوگانه همکاران متأسفم هستم.

وی افزود: نصیحت بنده به عنوان فردی که بیش از 20 سال در زمینه تدریس فعالیت داشته این است که از این اقدامات دست بردارند تا روال به نفع مردم و عموم پیش رود.

وی در ادامه گفت: به نظر من این اعتراض درست است اما گروه علمی و اعضای هیئت برد آزمون گذاشتند و سؤال طرح کردند و از سوی دیگر دانشجویان را تحریک کردند. ما مصمم هستیم که این رفتارهای دوگانه را پیگیری کنیم و با مسئولین این اتفاق برخورد کنیم. باید مصلحت مردم در نظر گرفته شود و افرادی که در رقابت سالم توانسته‌اند رتبه کسب کنند. باید از شرایطی که دولت برای آن ها فراهم کرده است استفاده نمایند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.