بانک اطلاعاتی مشاوران جوان شهرستان ریگان ایجاد ودر این بانک اطلاعات جوانان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ فرماندار ریگان در جمع مربیان قرانی وپیش دبستانی ومشاوران کمیته امور بانوان گفت: باید تلاش نمود تا شهرستان ریگان را به نقطه مطلوبی برسانیم .

امین باقری اظهار داشت: یکی از برنامه ها در این شهرستان نیرو سازی باشد تا بتوانیم قدمهای موثری را در این شهرستان بر داریم .

وی اینده ریگان را اینده ای درخشان بر شمرد وبیان داشت در شهرستان ریگان ظرفیتهای مختلفی در تمامی زمینه ها وجود دارد که این ظرفیتها باید شکوفا شوند .

فرماندار ریگان با اشاره به مشکل نیروهای پیش دبستانی ومربیان قرانی در این شهرستان گفت تمام تلاش ما بر طرف نمودن مشکل این نیروها می باشد .

در این جلسه مشاور جوان فرماندار ریگان بیان داشت: فعالیتهای قرانی خوبی در روستاهای محروم شهرستان ریگان انجام می شود.

حجت الاسلام علی پورجهانگیر تصریح کرد: بانک اطلاعاتی مشاوران جوان شهرستان ریگان ایجاد شده ودر این بانک اطلاعاتی اطلاعات جوانان ثبت گردیده است

وی بیان داشت» این بانک اطلاعاتی کمک شایانی برای استخدام این جوانان در آینده در پی خواهد داشت .

مشاور جوان فرماندار بیان داشت: جوانی، فرصت بی بدیل زندگی و سرآغاز استحکام شخصیت و ظهور و بروز استعدادهای انسانی است.

حجت الاسلام پور جهانگیر تصریح کرد : جوامعی که این منبع سرشار انسانی و سرمایه ی اجتماعی را در اختیـــار دارند باید آینده ای امیدبخش را پیش روی خود ترسیم کنند.

وی افزود: مشارکت اجتماعی ، جوانان آنان را در مسیر درست آگاهی ها و اطلاعات روز از وقایع و مسائل پیرامونی قرارداده و شیوه هایی را جهت فعال و مؤثر بودن در تبادل اطلاعات به آنان ارائه می کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.