جروزالم پست در گزارشی مدعی شد، ایران پس از رسیدن به توافق هسته‌ای، بارها با اقدامات خود آمریکا را تحقیر کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به قلم "رابرت سوییفت" نوشت: پس از امضای توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای عضو گروه 1+5، انتظار می‌رفت ایران دست‌کم تا 15 سال آینده آزمایش، تولید و استفاده از تسلیحات هسته‌ای را متوقف کند؛ اما در همین مدت کوتاه چندین بار اقدام به آزمایش موشک‌های بالستیک کرد.

جروزالم پست در ادامه مدعی شد: همزمان با امضای برنامه جامع اقدام مشترک – برجام – در تاریخ 14 ژوئیه 2015 (23 تیر 94) ایران شروع به نقض مفاد این توافقنامه کرد. در حقیقت مقامات ایران با این اقدامات آمریکا را تحقیر کردند و نشان دادند هیچ ارزشی برای مفاد مورد توافق قرار گرفته، قائل نیستند. 

این پایگاه صهیونیستی در ادامه گزارش بی‌اساس خود نوشت: ایران نه تنها پس از امضای برجام، دست از دشمنی آمریکا برنداشت؛ بلکه بر حملات سایبری خود علیه واشینگتن نیز افزود. ایران دارای دو چهره متفاوت است، از سویی خود را حافظ صلح و پایبند به قوانین بین المللی نشان می‌دهد و از سوی دیگر موضعی خصمانه در برابر آمریکا در پیش گرفته است. سوال مهم اینجاست کدامیک از این چهره‌ها واقعی هستند؟ آیت الله خامنه‌ای رهبر عالیقدر ایران در سخنانرانی اواخر ماه گذشته میلادی اظهار داشتند آمریکا با اشاعه جاذبه‌های مالی و جنسی تلاش می‌کند باورها، اعتقادات و سبک زندگی را در ایران تغییر دهند. ایشان همچنین بار دیگر آمریکا را شیطان بزرگ دانستند. 

در ادامه گزارش جروزالم پست آمده است: در طرف مقابل، دولت آمریکا نمی‌تواند انتقاد چندانی از ایران کند زیرا خود حامی و مسبب اصلی امضای توافق هسته‌ای با این کشور بود. درحالیکه مقامات آمریکایی مجبور به سکوت هستند، همتایان ایرانی آنها مشغول پیش‌برد اهداف خود بوده و در دل به آمریکایی‌ها می‌خندند!

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار