دبیر كارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی (ص) گفت: در این كارگاه بیش از نیمی از هنرجویان به نتایج قابل توجه و خوبی درباره موضوع پوستر رسیدند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی جایزه مصطفی(ص)؛ كارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی (ص) با موضوع نقش علم و فناوری در زندگی بشریت روز جمعه-20 آذرماه- در محل دبیرخانه این جایزه برگزار شد.
 
شهاب اشتری دبیر كارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی (ص) درباره كم و كیف برگزاری این كارگاه كه با مشاركت 12 هنرجو برگزار شد، توضیح داد: معمولا كارگاه‌هایی كه با این تعداد شركت‌كننده برگزار می‌شوند و با توجه به تجربه برگزاری كارگاه‌هایی مشابه در سال‌های اخیر انتظار خروجی بیش از 15 درصدی از كارگاه كمتر می‌توان داشت. اما در كارگاه طراحی پوستر جایزه مصطفی (ص) بیش از نیمی از هنرجویان به نتایج قابل توجه و خوبی درباره موضوع رسیدند و به طور كلی تجربه موفقیت آمیزی بود. 

وی همچنین درباره ویژگی‌های این كارگاه افزود: در این كارگاه سعی شد تا تاثیر مستقیمی بر ایده‌ها و تفكر  شركت كنندگان نسبت به موضوع گذاشته نشود و دانشجویان بتوانند آزادانه ایده‌پردازی كنند و ما تنها تلاش كنیم تا آن‌ها از مسیر درست، ایده‌های خود را اجرایی كنند كه خوشبختانه این هدف محقق شد.

شایان ذکر است؛ پوسترهای برتر این کارگاه با انتخاب استاد ورکشاپ برای عرضه در نمایشگاهی كه دی ماه برگزار می‌شود، انتخاب خواهد شد. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار