در چند ثانیه کامپیوتر بسازید + آموزش

می خواهیم در این گزارش ترفندی را به شما معرفی کنیم که به کودکان، در هر سنی اجازه ساخت یک کامپیوتر ساده را می دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراع یکی از لذت های شیرین دنیا است که همه افراد نسبت به آن علاقمند هستند هر چند که شاید در طول عمر خود در این زمین فعالیتی نداشته باشند. مقوله اختراع در گذشته بر روی محوریت ابزارلات صنعتی و فیزیکی معطوف بوده است اما امروزه، غالبا افراد به دنبال اختراع هایی می باشند که با پردازشگرها همراه هستند.

در چند ثانیه کامپیوتر بسازید + آموزش

متاسفانه در دنیای ما، با وجود همه گیر شدن سیستم های رایانه ای، عده کمی با آنها آشنایی دارند و غالب افراد، صرفا مصرف کننده هستند و درک درستی از این دنیای بزرگ و جالب ندارند. در همین راستا، محصولی را برای شما معرفی می کنیم که به کودکان، در هر سنی اجازه ساخت یک کامپیوتر ساده را می دهد.

در چند ثانیه کامپیوتر بسازید + آموزش

این کیت آموزشی که Kano نام دارد، فناوری را با روشی شبیه به بازی‌های لگو، به تمامی افراد و با هرسنی، آموزش می‌دهد. این رایانه سفارشی دارای بک صفحه‌ نمایش، وای‌ فای، هشت گیگابایت حافظه اس‌ دی و اسپیکر می باشد و با توجه به متن باز بودن کیت آن، کاربر می‌تواند با متصل کردن اجزای این کامپیوتر به هم و با ساخت موسیقی، ویدیو و بازی، کدنویسی را با سرعت بیشتری یاد بگیرد.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: ساخت ، کامپیوتر ، 107 ثانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار