بافت‌های فرسوده در بازارهای آمل نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سنگ‌فرش کوچه مخابرات این شهر، گفت: دغدغه سازمان نوسازی آمل اجرای طرح زیباسازی بافت‌های فرسوده در بازارهای آمل است.

حمید رضا طاهرنژاد با بیان اینکه با هماهنگی سازمان نوسازی و شهرداری آمل عملیات اجرایی سنگ‌فرش موچه مخابرات آمل آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه در راستای ارتقای کیفیت محیطی و توسعه پیاده مداری در مجموعه بازار هسته مرکزی شهر آمل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سنگفرش چهار سوق، کوچه مسجد جامع، خیابان‌های شرقی و غربی شهرداری، راسته نمدمالان، راسته زرگرها و نوراسته مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفته است، افزود: زیباسازی بافت‌های فرسوده مانند بازار از دغدغه‌های سازمان بهسازی و نوسازی بود که انجام آن با استقبال و مشارکت مردم آمل مواجه شد.

طاهرنژاد، سنگفرش کوچه مخابرات را به مساحت 872 متر مربع بیان کرد و گفت: در این طرح از سنگ گرانیت با تلفیقی از آجر سنتی استفاده می‌شود و با طرح‌های سایر سنگفرش‌های انجام شده تفاوت دارد.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل با بیان اینکه در راستای سنگفرش مجموعه بازار هسته مرکزی شهر تاکنون حدود چهار هزار و 100 متر مربع سنگ مورد استفاده قرار گرفت، تصریح کرد: در طراحی این سنگفرش‌ها سعی شده است از طرح‌های سنتی و اسلامی اقتباس شود تا زیباسازی این پروژه معنا و مفهوم خود را حفظ کند.

وی به مشکلات عبور و مرور شهروندان در اجرای این پروژه اشاره و عنوان کرد: برای کاهش مشکلات عبور مرور، تسریع در عملیات اجرایی و عدم ممانعت برای تجارت کسبه‌ها و مغازه داران سنگفرش کوچه مخابرات بین ساعت اولیه شب تا صبح در دستور کار قرار گرفته است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: نوسازی ، بافت ، فرسوده ، آمل ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.