یاسوج ؛

افزایش 22 درصدی اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 22 درصدی زندانیان این استان برای یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی عباس فلاحتی مطلق گفت: با توجه به رایزنی‌ها و تلاش‌های انجام شده، اشتغال و حرفه آموزی نسبت به مشابه سال گذشته حدود 22 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از آنجائیکه اشتغال و حرفه آموزی یکی از مهمترین آموزه های جلوگیری از جرم است تلاش شده تا با داشته‌های خودمان و دیگر نهادهای مسؤل این مهم را در زندان‌ها نهادینه کنیم. بر این اساس در 9 ماهه امسال حدود 770 نفر از زندانیان جرائم مختلف در کلاس‌های فنی و حرفه ای مشغول بوده اند.

مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سیاست های سازمان زندان‌ها، ترویج و گسترش اشتغال و حرفه آموزی در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های درون زندان جلوگیری کرده و فرد خاطی را مشغول به حرفه  و فنی می کند که از طریق زندان به او آموزش داده می شود .

فلاحتی مطلق افزود: صنایع دستی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی رشته هایی است که با شرکت حداکثری مددجویان در زندان ارائه شده و با ارائه گواهینامه معتبر به زندانی می‌تواند در بیرون از زندان برای اشتغال وی استفاده شود.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.