در هفت ماه اول امسال ۲۱۵‌نفر در حوادث رانندگی استان سمنان جان خود را از دست دادند.


به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان از افزایش ۱۱ درصدی تلفات حوادث رانندگی در هفت ماه امسال در این استان خبر داد و گفت: طی این مدت ۲۱۵‌نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند.

ابراهیم شاطری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۵‌نفر در حوادث رانندگی در این استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با ۱۹۴ کشته حوادث رانندگی در مدت‌ زمان مشابه سال گذشته، افزایش ۱۱ درصدی نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی ۸ ماهه سال جاری در این استان ۱۴۲ نفر مرد و ۷۳ نفر زن بودند.

شاطری افزود: ۱۷۳ مورد از تلفات حوادث رانندگی سال ۹۴ در جاده‌های برون‌شهری، ۳۳ مورد در مسیرهای درون‌شهری و ۹ مورد در جاده‌های روستایی استان سمنان اتفاق افتاده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان خاطرنشان کرد: در هشت‌ماهه سال جاری، سه هزار و ۶۲ مصدوم حوادث رانندگی به ادارات پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۹۳۹ نفر مرد و یک هزار و ۱۲۳ نفر زن بودند.

به گفته شاطری مصدومان حوادث رانندگی در این استان طی هشت‌ماهه سال ۱۳۹۴ در مقایسه با مدت‌زمان مشابه سال قبل، هفت درصد افزایش‌یافته است.

وی افزود : در آبان سال ۹۴ نیز ۲۱ نفر شامل ۱۳ مرد و هشت زن، جان خود را در تصادفات رانندگی از دست دادند و ۳۷۱ نفر نیز در این حوادث مصدوم شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: تصادف ، سمنان ، کشته ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.