کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت :از لحاظ ذهنی و بدنی وضعیت مناسبی داشته و برای خداحافظی از فوتبال برنامه ای ندارم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ابراهیم صادقی پس از پایان دیدار سایپا و استقلال اهواز در مورد تقدیری که از وی انجام شد،گفت: از اینکه 400 بازی در لیگ برترانجام دادم خوشحالم و حس خوبی دارم.ضمن این که این تعداد بازی را فقط برای یک باشگاه انجام داده ام. در تمام این سال‌ها با تمام وجود سعی کردم نمایش خوبی داشته و امیدوارم بازیکنان دیگری هم بتوانند به این رکورد برسند.

وی افزود: مراسم یار وفادار که در دهمین سال حضورم از سوی کوشا و مایلی کهن برگزار شد باعث شد که من با پیراهن سایپا اداهم دهم و این لقب یار وفادار را از بین نبرم.

صادقی در باره زمان خداحافظی از فوتبال بیان کرد: وضعیت ذهنی و بدنی خوبی دارم و در حال حاضر به هیچ وجه به خداحافظی فکر نمی‌کنم و برنامه ای برای بازنشستگی ندارم .تا زمانی که باشگاه سایپا من را بخواهد در خدمت هستم.

صادقی درباره هدف سایپا در لیگ برتر اظهار داشت:در چند سال گذشته مدام در مکان‌های هفتم و هشتم جدول بوده‌ایم اما امسال شرایط مناسبی داریم و به جایگاه بالای جدول فکر می‌کنیم و به دنبال کسب سهمیه و حضور در آسیا هستیم چون لیاقت آن را داریم.امیدوارم روند نتایج خوب سایپا تداوم داشته باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار