بيست و يکمين نمايشگاه بين‌المللي الکترونيک، کامپيوتر و تجارت الکترونيکي (ايران الکامپ ۲۰۱۵ )، با حضور بيش از ۵۲۰ شرکت داخلي و خارجي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات، فردا دوشنبه آغاز به کار مي کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، الکامپ بيست و يکم به عنوان بزرگترين نمايشگاه صنعت فناوري اطلاعات کشور، توسط سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور و با حمايت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و سازمان فناوري اطلاعات ايران، ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برپا مي‌شود.

در نمايشگاه الکامپ امسال ۴۲۰ شرکت حوزه فناوري اطلاعات، ۴۰ سازمان دولتي و ۸۰ شرکت نوپا (استارتاپ) در فضايي بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع آخرين دستاوردها و توانمنديهاي خود را به نمايش مي گذارند.

يکي از ويژگي‌هاي الکامپ امسال، توافق سازمان نظام صنفي رايانه‌اي کشور با صندوق حمايت از توسعه صنايع الکترونيک براي حمايت از شرکت هاي حاضر در نمايشگاه است. اين صندوق با هدف ايجاد شرايط برابر براي تمامي شرکت کنندگان، تسهيلات ارزان‌ قيمتي را به عنوان کمک هزينه حضور در نمايشگاه الکامپ در اختيار متقاضيان قرار داده است. اين تسهيلات با نرخ سود ۱۲ درصدي با تنفس دو ماهه و بازپرداخت ۷ قسط و به مدت يک سال، خواهد بود.

در همين حال سازمان نظام صنفي رايانه‌اي کشور به‌منظور حمايت از رشد و بلوغ فرهنگ کارآفريني در چارچوب‌هاي ملي و بومي ايران، فضاي رايگاني را براي حضور کسب‌وکارهاي نوين فناورانه در نمايشگاه الکامپ در نظر گرفته است.

حضور و اجتماع شرکت‌هاي بزرگ و سرمايه‌گذاران صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات در نمايشگاه الکامپ، فرصتي را براي کسب‌وکارهاي نوين فناورانه فراهم مي‌کند تا براي طرح‌هايشان سرمايه‌گذار پيدا کنند و علاوه بر آن با ارائه طرح‌هاي جديد و خلاقانه خود در نمايشگاه با مخاطبان و مشتريان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده و با معادلات بازار آشنا مي‌شوند.

در راستاي حضور سازمان‌هاي دولتي در الکامپ براي معرفي خدمات و دستاوردهاي الکترونيکي دولت، قرار است ۴۰ دستگاه دولتي، خدمات الکترونيکي خود را در سالن ۴۱ نمايشگاه و در فضايي بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع به نمايش بگذارند.

اين نمايشگاه به عنوان مهمترين رويداد فناوري اطلاعات سال صبح فردا دوشنبه ۲۳ آذرماه با حضور ابوالحسن فيروزآبادي دبير شوراي عالي فضاي مجازي و نصرالله جهانگرد رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران افتتاح مي شود.

منبع: مهر
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
 انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.