فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در دیدار با هیئت چینی درباره رزمایش‌های امداد و نجات و رزمایش‌های تاکتیکی و عملیاتی تبادل نظر کردیم.

رزمایش مشترک در دیدار با هیئت چینی مطرح شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه دیدار با هیئت چینی اظهار داشت: ما امروز ملاقاتی با هیئت چینی داشتیم و در این دیدار پیگیر سند دریایی دو کشور بودیم و تلاش می‌کنیم تا آنها را اجرایی کنیم.

او تصریح کرد: گفت‎وگویی در زمینه دوره‌های آموزشی و آموزش با تبادل استاد و دانشجو،‌ تبادل اطلاعات در زمینه آبهای بین‌المللی، رزمایش‌های امداد و نجات و رزمایش‌های تاکتیکی و عملیاتی، بازدید ناو گروه‌ها صورت گرفت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه در بحث‌های فنی و تعمیر و نوسازی ادوات نیز تبادل نظر کردیم بیان داشت: بحث دزدی دریایی در آبراه‌های مهم بین‌المللی موضوعی بود که برای هر دو طرف مقابله با این موضوع مهم است.

او تأکید کرد: ما قبلا دو کشتی چینی را نجات دادیم و هیئت چینی به دنبال استفاده از تجربیات ما هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره بحث خرید ادوات و تجهیزات نیز گفت: ما با کمک جوانان خود هر محصول نظامی که لازم باشد را می‌سازیم و دست نیاز به سوی کسی دراز نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

 برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

برچسب ها: رزمایش ، دریادار ، ناو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار