احمدی معاون پژوهشی، تحقیقات و فنآوری وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار
حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تأثیر پایاننامهی دانشجویی بر روی معدل دوره کارشناسی ارشد اظهار داشت: براساس مصوبهی وزارت علوم ارزیابی پایاننامهها به صورت عالی، بسیار خوب، خوب، متوسط و ضعیف سطحبندی میشود و نمرهای به پایاننامه اختصاص داده نمیشود همچنین مقالههای موجود در پایاننامه، پروژه و طرحهایی که سبب رفع مشکلات موجود در صنعت شود از جمله مسائل حائز اهمیت و اصلی برای اساتید است.
احمدی با اشاره به برنامههای ارتقاء کیفیت پایاننامهها گفت: در کنار سایر برنامهها، ارتقاء کیفیت پایاننامهها بسیار حائز اهمیت است چرا که ارتقاء کیفیت میتواند بسیاری از نیازها و تقاضاهای کشور را رفع نماید همچنین برای دانشجویان نیز فرصتهای مطالعاتی نیز در نظر گرفتیم تا فضا برای تحقیقات عمیقتر شود و بحث ارتباط با اشتغال نیز توسعه یابد.
وی تصریح کرد: هدف دانشجویان نباید فقط فارغالتحصیلی و دریافت مدرک باشد بلکه آنها باید تلاشهای علمی خود را دنبال کنند تا بتوانند آن را در زندگی علمی به صورت کاربردی قرار دهند و در ادامه نیز دانشجویان با استفاده از ظرفیتهای دانشگاه نیز میتوانند در زمینههای علمی توسعه یابند.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/