تئاتر میرزا آقا درباره ی خانواده ای مذهبی در دوران کشف حجاب است که دچار بحران در زندگی خود می شوند



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد امین کمالی کارگردان تئاتر میرزا آقا با اشاره به اجرای این تئاتر توسط بازیگران کرمانی گفت نمایشنامه این کار با نگاهی بر اثر لورکا شکل گرفته و ما زمانی که خواستیم این کار را در کرمان اجرا کنیم تمام تلاشمان این بود نمایشنامه میرزا آقا با فرهنگ ایرانی و کرمانی نزدیک باشد.

کمالی بازیگر و کارگردان کرمانی به شخصیت های تئاتر میرزا آقا اشاره کرد و گفتیکی از این شخصیت ها نقش بنده به عنوان پدر خانواده میرزا آقا است.

وی اظهار داشتچهار نقش مه لقا، آفاق، ماهرخ و گلنسا که دختران خانواده هستند به ترتیب با بازی اسما اسدی زاده، مرضیه مجد زاده، زینب اسماعیلی و سیما عرب زاده است و دو نقش دیگر که یکی حجت کارگر خانواده با بازی حجت ناصری و نقش حدیث دختر همسایه که حدیث عرب آبادی این نقش را ایفا می کند.

کمالی به همکاری خانم ترشیزی به عنوان کارگردان دوم این نمایش اشاره و آن را نقطه عطف کار میرزا آقا دانست و افزودبه هرحال وقتی تصمیم گیری ها درباره ی راه کارهای بهتر بر عهده یک نفر باشد حتمأ نتیجه گیری برای ارایه کار بهتر سخت می شود ولی ما با همکاری نتیجه بهتری گرفتیم.

کارگردان تیاتر میرزا آقا به هدف اصلی این کار که رضایت حداکثری مردم است اشاره کرد و افزود ما به عنوان کارگردانان این مجموعه تلاش داشتیم با اجرای آبرومندانه و جذاب برای تماشاچی اهل فن و هم تماشاچی که برای اولین بار است به تماشای یک تئاتر می آید دیدنی باشد.

وی با اشاره به عناصر جذابیت این کار گفت استفاده از موسیقی زنده توسط یکی از موسیقیدانان حرفه ای کرمانی جلوه های ویژه متفاوت می تواند به جذابیت آن بیافزایید.

تئاتر میرزا آقا فردا به روی سن می رود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف



برچسب ها: نئاتر ، میرزاآقا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.