عضو انستیتو پاستور ایران گفت: بسته‌بندی مناسب و کنترل کیفی محصولات تولیدی استان اردبیل امری بسیار مهم است و باید سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عظیم اکبر‌زاده در بازدید از اداره‌کل استاندارد استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل قابلیت‌ها و ظـرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه تولـیدات بومی دارد که باید تلاش و جدیت بر شکوفایی این ظرفیت‌ها باشد.

وی بیان کرد: به‌عنوان کارشناس سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه صنایع غذایی همکاری‌های مستمری با اداره استاندارد اردبیل در تدوین استاندارد ملی زهر زنبور عسل، بره موم و ژله رویال داشته‌ام.

اکبرزاده بسته‌بندی مناسب و کنترل کیفی محصولات تولیدی استان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ســرمایه‌گذاری در این حوزه امری ضروری بوده که باید مسئولان استانی برای جذب فعالان و سرممایه‌گذاران در این زمینه تلاش و جدیت کنند تا بتوانند زمینه توسعه کیفیت محصولات تولیدی را فراهم کنند.

دانشمند برجسته بیوشیمی کشور در ادامه با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و خصوصی در حوزه استاندارد در استان اردبیل افزود:‌ باید تلاش و جدیت مسئولان و متولیان این امر در استان بر توسعه فعالیت‌ها و حمایت از فعالیت‌ها در این زمینه در استان باشد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.