واکنش باشگاه نفت به پرسپولیسی شدن صادقیان و شیری

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت به شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با پیام صادقیان و مهدی شیری واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه نفت به پرسپولیسی شدن صادقیان و شیریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر  و همزمان با نزدیک شدن به فعالیت تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با پیام صادقیان و مهدی شیری 2 بازیکن تاثیرگذار تیم نفت تهران شکل گرفته است.

در این باره حسین آل اسحاق مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت: من در مورد بازیکن مشخصی صحبت نمی‌کنم.

از ابتدای فصل هم اعلام کردیم بازیکنانی که با باشگاه نفت قرارداد دارند در صورتی که خواستار جدایی می‌باشند، باید خود یا مدیر برنامه‌هایشان در باشگاه حضور یافته و با مذاکره با مسئولان به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: اگر باشگاهی خواهان جذب بازیکن نفت است، باید بر اساس قانون نقل و انتقالات پیش رفته و در نامه نگاری با باشگاه نفت مقدمات انتقال را فراهم کند. این عرف جذب بازیکنان دارای قرارداد با باشگاه‌ها است.

آل اسحاق افزود: راه‌های زیادی برای مذاکره بین باشگاه‌ها وجود دارد و درست نیست که باشگاهی به صورت مستقیم با خود بازیکن وارد مذاکره شود. به طور قطع اگر بازیکنی بدون مجوز باشگاه با تیمی دیگر مذاکره کند با جرایم سنگین باشگاه نفت مواجه می‌گردد.

این موضوع در مورد باشگاه های متخلف نیز صادق است و ما از آن باشگاه به مراجع قضایی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم. بنابراین اگر باشگاه پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری از از راه قانونی نقل و انتقالات، خواستار جذب بازیکن نفت نشود با واکنش ما مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار