معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی هشت ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کمک‌های مردمی ۱0درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرافراز آوری، افزود: طی این مدت در همین راستا ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه صدقه یکی از آموزه‌های دستوری قرآن است که در بسیاری از روایات و آیات به آن پرداخته شده، اظهارکرد: کمیته امداد با هدف کمک به نیازمندان و محرومان تحت حمایت طرح جمع‌آوری صدقات را در برنامه‌های خود قرار داده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی 101هزار صندوق صدقه بزرگ، کوچک و متوسط در سطح این استان و منازل نصب و توزیع شده است.

آوری با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد جلب اعتماد مردمی است، اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار استان اطمینان داشته باشند که تمامی مبالغ جمع‌آوری شده کمک‌های مردمی برای رفع نیازهای معیشتی، جهیزیه، فرهنگی، تحصیلی، عمران، درمان و ابن سبیل مددجویان هزینه می‌شود.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.