نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی گفت: زيردستان وزير بايد در صورت صدور دستور، حرف وي را بخوانند و دستور را اجرا کنند، در غیر این صورت باید فاتحه آن وزارتخانه را خواند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مقداد نجف نژاد در صحن علنی امروز (سه شنبه ۲۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت و درمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رسم بر این است که در صورت بروز مشکل در استان به وزارت خانه مربوطه و شخص وزیر باید مراجعه کرد و شخص وزیر در صورت پذیرش امر، دستور به اجرای موضوع را صادر می کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته در برخی مواقع شاهدیم که زیردستان از اجرای دستور وزیر تمرد می کنند که این جای تأمل و شگفتی دارد.

وی با تأکید بر اینکه شخص وزیر اول باید همه جوانب امر را بسنجد بعد دستور به اجرای موضوع مورد تقاضا بدهد، تأکید کرد: در صورتیکه وزرا تصمیم به اجرای موضوعی می‌گیرند باید همه جدیت و توان خود را برای اجرای کامل موضوع بکار برند، نه اینکه دستور را صادر کنند ولی پیگیر نتیجه امر نباشند.

وی با بیان اینکه وزرا باید در کار خود قاطعیت داشته باشند گفت: یک وزیر ناکارآمد یک وزارتخانه را ناکارآمد می‌کند لذا باید وزرا در صدور دستور و پیگیری آن دقت کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار افزود: وزارت بهداشت و درمان و وزارت صنعت و تجارت مورد اشاره من هستند، اگر دستوری صادر و نتیجه‌ای حاصل نشده باشد باید فاتحه وزارتخانه را خواند./س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار