نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان گفت: پیکر مطهر شهیدجابر شیرزادی پس از 29 سال توسط جستجوگران کمیته جستجوی مفقودین پیدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدجواد زمردیان افزود: با تلاش جستجو گران نور، پیکر شهید جابر شیرزادی به همراه 23 شهید دیگر تفحص و چندی پیش پیکر مطهر این شهدا به کشور بازگردانده شد تا پس از تطبیق نمونه خونی اخذ شده از خانواده های شهدا مفقودالاثر به موطن اصلی خود بازگردانده شد و برای همیشه مایه فخرومباهاتمان وآرامش بازماندگان این شهدای معزز شود.

زمردیان گفت: شهید جابر شیرزادی ازمعلمان بسیجی شهرستان ملایر بوده که با آغاز جنگ پا به جبهه های نبرد حق علیه باطل گذاشته وبا حضور در منطقه عملیاتی پیرانشهر واقع در غرب کشور،  با شهادت خویش در سال 65  ماندگاترین درس را به آرزومندان شهادت آموخت.

وی درادامه افزود: این شهید معزز با شهادت در سن  24 سالگی به خیل 87 شهید مفقودالجسد شهرستان ملایر پیوسته وتنها یک فرزند دختر را از خود به یادگار گذاشته است.

این مقام مسئول دلیل ناهماهنگی پیش آمده دراطلاع رسانی شناسایی این شهید را عدم هماهنگی مرکز با استان دانست وبا عذرخواهی مراتب سپاس خود از همکاری اصحاب رسانه استان باا ین نمایندگی را اعلام کرده و گفت: رعایت برخی ملاحظات دراطلاع رسانی به خانواده  شهدا نکته حائض اهمیتی است که این هماهنگی دربین مسئولان استانی مربوطه به ویژه بین سپاه و بسیج،بنیادشهیدوکمیته جستجوی مفقودین مشهود است.

زمردیان با بیان اینکه با بازگشت شهید جابر شیرزادی به عنوان سومین ستاره مفقودالجسد استان در سال 94  تعدادشهدای مفقودالجسد استان به 455 شهید کاهش می یابدابراز کرد: شهدای مفقودالجسد گنج های پنهانی هستند که برای آیندگان به یادگار مانده اند.

مراسم وداع مردم ملایر دیشب با این شهید همزمان بااقامه نمازمغرب وعشا درحسینیه ثارالله واقع درشهرک ولی عصر(عج )برگزار شد .

شهید شیرزادی متولد 9 فروردین 41 از روستای کهکدان ملایر است و  29 اردیبهشت 65 در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسیده است.

پیکر پاک این شهید بزرگوار امروز از میدان امام خمینی تا امامزاده عبدالله ملایر تشیع و در زادگاهش روستای کهکدان به خاک سپرده می شود.

مراسم ختم این شهید از ساعت 13 و 30 تا 15 و 30 در مسجد روستای کهکدان برگزارمی شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.