عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:شرایط روحی و روانی فرنگی کاران در اردوهای تیم ملی بسیار مطلوب و ایده آل است و به خوبی طروات و شادابی در میان کشتی گیران دیده می شود.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:طی چندین مرحله بازدیدی که اعضای شورای فنی از اردوی های تیم ملی داشتند به وضوح مشخص است فرنگی کاران انگیزه بالایی برای تمرین دارند که اگر بچه ها با همین روحیه تمرینات خود را زیر نظر محمد بنا دنبال کنند به طور حتم نتایج قابل قبولی را در مسابقات مهم پیش رو به دست خواهیم آورد.
وی درباره تصمیم کادر فنی تیم ملی مبنی بر دعوت چند کشتی گیر برای حضور در جام تختی و در مقابل استراحت به تعدادی دیگر از فرنگی کاران از حضور در این تورنمنت اظهار داشت:این موضوع در دستور کار جلسه این هفته شواری فنی قرار دارد و علاوه بر تبادل نظر و تصمیم گیری پیرامون برخی مسائل جاری کشتی فرنگی در تمامی رده های سنی حتماً درباره این درخواست کادر فنی نیز اعلام نظر نهایی اعلام خواهد شد.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی با اشاره به وضعیت تیم ملی جوانان عنوان کرد:یکی از مواردی که اکثر اعضای شورا با آن موافق هستند برگزاری اردوی های مشترک جوانان و بزرگسالان است که با توجه به ایجاد انگیزه جوان ترها به دلیل سرشاخ شدن با عنوانداران جهان و از طرفی عدم ایجاد امنیت برای فرنگی کاران با تجربه این اتفاق دو سر بُرد است که متأسفانه هنوز شرایط برگزاری این اردوهای مشترک فراهم نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که دلیل عدم برگزاری اردوی مشترک چیست گفت:به ظاهر مسئله خاصی وجود ندارد اما این اتفاق نیاز به تعریف یک برنامه و فرآیند و ابلاغ به سرمربیان جوانان و بزرگسالان دارد که حتماً در جلسه شورای این هفته تصمیم منطقی درباره این موضوع نیز گرفته خواهد شد.
مشتاقی در پاسخ به این پرسش که آیا حسن بابک با توجه به پستی که دارد بر تمرین تیم های پایه نظارت دارد یا خیر گفت:به هر حال بابک با توجه به این که مدیر فنی تیم های ملی پایه است باید شخصاً بر تمرینات فرنگی کاران نوجوان و جوان نظارت داشته باشد اما هنوز گزارشی در این خصوص به شورای فنی ارائه نشده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار