بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها از نگاه کاربران + دانلود ۱۳۹۴/۰۹/۲۱

در بسته هفتگی دریچه بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از گوشی های هوشمند استفاده نکند.گاهی اوقات برخی از کابران نیازمند استفاده از نرم افزارهایی هستند که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهشان نصب نشده اند.

اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید چراکه در ادامه این بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران گرامی که در هفته جاری منتشر شده اند را قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

مدیریت پیامک برای اندروید


با استفاده از برنامه YAATA SMS میتوانید ظاهری جدید برای بخش پیامک های گوشی همراه خود داشته باشید و از طرفی از امکانات عالی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد استفاده کنید.





لانچر لایت برای اندروید

یکنواخت شدن ظاهر گوشی می تواند سبب خستگی کاربران شود، به همین دلیل تم ها و لانچرهای متفاوتی تاکنون برای اندروید عرضه شده است. Lightning Launcher چیزی فراتر از یک لانچر ساده است که دارای سرعتی بسیار بالا است و به شما این امکان را می دهد تا بالاترین سطح شخصی سازی را داشته باشید و صفحه خانگی مطابق با سلیقه شخصی خودتان ایجاد کنید. این لانچر امکاناتی کامل و بسیار عالی را را در اختیار شما قرار می دهد.


دانلود لانچر لایت برای اندروید

 


بازی سرگرم کننده جویندگان الماس

جوینده الماس سگا یک بازی بسیار زیبا با حجمی کم در سبک بازی های فکری و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی King برای اندروید است. Diamond Digger Saga جوینده الماس سگا یک بازی بسیار زیبا با حجمی کم در سبک بازی های فکری و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی King برای اندروید است که با نصب آن برروی موبایل خود می توانید یک ماجراجویی جدید برای حفر و بدست آوردن گنجینه های الماس از زیرخاک را آغاز نمایید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.




روشن کردن خودکار صفحه نمایش در اندروید

Gravity Screen Pro بهترین برنامه جهت فعال سازی و روشن یا خاموش کردن صفحه نمایش بدون استفاده از کلید های سخت افزاری گوشی است. اگر در طول روز به تعداد دفعات زیاد با گوشی خود سر و کار دارید و آن را از جیب یا کیف خود بیرون آورده و کلید Power گوشی را برای روشن شدن صفحه آن فشار می دهید و روزانه مجبورید این عمل را به صورت مکرر انجام دهید پیشنهاد می کنیم به جای صرف وقت و بالا رفتن کارکرد کلید Power و طبعا عمر کمتر آن، روشن و خاموش شدن صفحه گوشی آندرویدی خود را به نرم افزار Gravity screen off و به عبارتی به سنسورهای گوشی بسپارید.




بهترین نرم افزار هواشناسی اندروید

AccuWeather Platinum یکی از شناخته شده ترین و دقیق ترین سرورهای دنیا برای پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف دنیاست.
از قابلیت های جالب نرم افزار AccuWeather Platinum که به معرفی آن پرداختیم این است که این نرم افزار از کشور ایران و تقریبا تمام شهرها و شهرستان های کوچک ایران هم پیشتیبانی می کند و قادر است وضعیت آب و هوایی منطقه سکونت شما را در اختیارتان قرار دهد.




نرم افزار رمزگذاری روی برنامه ها App Lock

این روزها در گوشی‌های هوشمند همه نوع اطلاعاتی وجود دارد، از نرم افزار‌های اجتماعی گرفته تا نرم‌افزارهای ثبت عکس و یادداشت. بدون شک با وجود اطلاعات زیاد در گوشی‌های موبایل، که اکثر آن‌ها نیز فایل‌های شخصی به حساب می‌آیند، نیاز به نوعی اطمینان خاطر برای حفظ امنیت این اطلاعات وجود دارد که با استفاده از نرم افزار‌های رمز‌عبور مهیا شده است. App Lock یکی از این نرم افزار‌ها در پلت‌فرم اندروید است که به طور رایگان منتشر شده و به شما امکان می‌دهد تا روی هر نرم افزاری که مایل بودید رمز‌عبور قرار دهید و خیالتان از عدم دسترسی دیگران به نرم افزار‌هایی نظیر اینستاگرام، توئیتر یا حتی گالری‌ عکس خود راحت باشد.



با رقبای جهانی خود بازی کنید

بازی های مسابقه ای به ویژه بازی های ماشینی هیچ وقت تکراری نبوده، نیستند و نخواهند شد! در ادامه این گزارش می توانید بازی جنجالی و محبوب Racing Rivals را دانلود کنید و از طریق آن به رقابتی جهانی بپردازید.




بازی تک تیرانداز ایکس برای اندروید

در بازی SNIPER X FEAT JASON STATHAM شما به عنوان یک تیرانداز کارآموز به همراه جیسون استتهام (بازیگر مطرح و محبوب هالیوودی) باید بتوانید مراحل مختلف بازی را پشت سر گذاشته و ماموریت هایی که برایتان در نظر گرفته شده است را انجام دهید. در این بازی شما در کنار جیسون استتهام به رقابت خواهید پرداخت و شاید توصیه هایی مفید از سوی وی برای انجام ماموریت هایی خواهید بود که برایتان در نظر گرفته شده است. این بازی اندروید توسط استودیوی بازیسازی عرضه شده است.




عکس برداری از صفحه نمایش با Perfect Screen Shot

برای کسب بهترین تجربه در تزئین اسکرین‌شات‌هایی که از صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود می‌گیرید، از برنامه Perfect Screenshot Ultra استفاده کنید. این نرم افزار دارای رابط کاربری متریال همراه با ده‌ها قابلیت سفارشی‌سازی برای شماست تا اسکرین‌شات خود را به بهترین نحوه به نمایش بگذارید. کافیست یک اسکرین‌شات بگیرید و آن را به وسیله این برنامه باز کنید.




گالری قدرتمند و پیشرفته اندروید

F-Stop Media Gallery PRO واقعا زیباست! اگر تا به حال چند نرم افزار گالری را معرفی کردیم این بار علاوه بر اینکه قصد معرفی F-Stop Media Gallery را داریم آن را پیشنهاد هم می کنیم . این نرم افزار علاوه بر اینکه از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.




با "GO Keyboard Lite" حرفه ای تایپ کنید

نرم افزار Go keyboard یکی از بهترین برنامه های کاربردی برای تلفن های همراه اندروید است که می تواند امکانات بسیاری را به کاربران ارایه دهد.





یادداشت رنگی برای اندروید

بسیاری از اوقات برای افراد مختلف پیش می آید که به دلیل مشغله های ذهنی موارد بسیار زیادی را فراموش می کنند و از همین رو در بین دوستان خود به عنوان شخصی بدقول در می آیند. برای مثال به شخصی قول می دهند که برای ساعتی مشخص شده، در مکانی حاضر شوند، اما به دلیل مشغله های ذهنی این قرار ملاقات را فراموش می کنند و …




گردآوری: راضیه مومنی


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
واقعلا‌عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
واقعا عالی بود ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
عالی بودند
ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
از زحماتتون تشکر می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
ممنون.مثل همیشه عالی بود
آخرین اخبار