معاون امور زائرین استانداری خراسان رضوی شمار زائران پیاده به مشهد را 200 هزار نفر اعلام و پیش بینی کرد 3 میلیون زائر تا امشب وارد مشهد شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون امور زائرین استانداری خراسان رضوی در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه خراسان گفت: از 21  صفر تا ساعت 12 ظهر امروز 2 میلیون و 850 هزار زائر قطار و اتوبوس و هواپیما و ماشین شخصی وارد مشهد شده اند که بیشترین تعداد مسافرین با ماشینهای شخصی به مشهد آمده اند.

محمدحسن واحدی به تعداد زائران پیاده ورودی به مشهد اشاره کرد و افزود: تا ساعت 12 ظهر  امروز 200 هزار زائر پیاده وارد مشهد شده اند و در مسیر قوچان -مشهد هنوز زائرانی در حرکت هستند.

وی پیش بینی کرد بیش از 250 هزار زائر پیاده و در مجموع 3 میلیون زائر تا امشب وارد مشهد شوند.

معاون امور زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره به آمادگی سازمان پایانه ها برای انتقال زائران به موطن خود، تصریح کرد:4 هزار اتوبوس در پایانه مشهد آماده انتقال زائران به وطن خود است و تاکنون 700 دستگاه اتوبوس از پایانه به مقاصد مختلف خارج شده اند.

واحدی قطارهای محلی در مسیر مشهد، نیشابور، فیروزه، جوین، جغتای و سرخس را نیز آماده انتقال زائران دانست و گفت: تاکنون 10 هزار نفر از طریق قطار محلی به شهرهای فوق اعزام شده اند.

وی بر تدارک قطارهای محلی بیشتر تاکید کرد و افزود: 30 هزار نفر نیز به مقصد استانهای دیگر از مشهد خارج شدند.
معاون امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: افزایش 41 درصدی انتقال ریلی و 10 درصدی جابجایی هوایی را داشته ایم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.