هجدهمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته تن بال روز جمعه در کرمان برگزار شد و آرمین محمودی بازیکن کردستانی با اقتدار قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج،در این رقابت ها 104 بازیکن مدعی عنوان قهرمانی از استان های سراسر کشور حضور یافتند و آرمین محمودی، ساجد عزیزی و فرزان نوری به عنوان نمایندگان استان کردستان به مدت یک هفته به رقابت پرداختند.

در هیجدهمین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد کشور آرمین محمودی بازیکن عنوان دار کردستانی با 8 بُرد مقابل حریفان خود به فینال این مسابقات راه یافت که آرمین محمودی با نتیجه 10 بر 8 در مقابل علی مقصود به پیروزی رسید و مقام قهرمانی این رقابت ها را با اقتدار بدست آورد.

آرمین محمودی تاکنون در رده دوم رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد کشور قرار گرفته بود که با تکیه بر سکوی اول این مسابقات موفق شد جایگاه خود را ارتقاء دهد و توانست در رده اول رنکینگ کشوری جای گیرد.

این بازیکن کردستانی با سه قهرمانی، دو عنوان نائب قهرمانی و 5 مقام سومی در مسابقات پاکت بیلیارد کشوری و حضور پنج سال در تیم ملی و شرکت در سه دوره مسابقات آسیایی و جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.