مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم بیش از چهارصد مطلب را پیرامون سیره علمی و عملی این امام همام در پیشخوان فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ مدیر پایگاه حوزه نت با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع)، هدف از انتشار این مطالب را عرضه قطره ای از دریای عشق و ارادت قلبی شیعیان به امام رضا (ع) و همچنین تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه عنوان کرد. 

حجت الاسلام سید حسن رحمانی افزود: این درختواره مناسبتی با برخورداری از چهارصد و نود و سه مطلب شامل گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان نامه، مجلات و مقالات در قالب پانزده موضوع برای استفاده کاربران ارائه شده است.

وی معرفی فضایل و کرامات ،زندگانی و دوره امامت،شهادت،آموزه‌ها و آثار،سیره حضرت،شاگردان و برکات حضور امام رضا (ع) در ایران را از جمله مطالب این درختواره برشمرد و گفت: زیارتنامه امام، تاریخچه اماکن مربوط به امام، امام در آینه هنر و ادب،کتاب و کتاب شناسی حضرت،امام رضا (ع) در رسانه و اینترنت امام و پرسش ها از دیگر مطالب این درختواره است.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به این درختواره مناسبتی عنوان های دیگری از جمله،علمای مدفون در جوار حرم رضوی،حضور امام زادگان در ایران،گسترش تشیع در ایران،وضعیت خاص شیعیان و ویژگی امامت امام (ع) ،سفر حضرت به خراسان،فرزندان امام (ع) ،سادات رضوی،ولایتعهدی و امام و خلافت را مورد مطالعه قرار دهند.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: قم ، فضای مجازی ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.