نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اعتراف آژانس بر عدم انحراف در فعالیت های هسته ای ایران دستاوردی بزرگ برای کشور است.

به گزارشگروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت‏‏‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‏‌های‏ نماز جمعه گرگان گفت: در گزارش آمانو نکات مثبتی درباره عدم انحراف فعالیت های هسته ای ایران وجود داشت که ایران در سالهای اخیر تلاش می کرد همین مسئله را به دنیا ثابت کند اما کشورهای استکباری قبول نمی کردند.

امام جمعه گرگان افزود: در این گزارش نکاتی منفی بود که ایران در سال 2003 تا 2009 مطالعاتی داشته که درآن گرایش ایران به نحوه تولید بمب اتم دیده می شود و هیچ عقل کامل و سلیمی نمی پذیرد که در مطالعه محدودیت وجود داشته باشد.

نماینده ولی‏‌فقیه در گلستان اضافه کرد: راهپیمایی میلیونی اربعین مسلمانان به سوی کربلا بزرگترین تجمع عظیم بشری در دنیا است که نظیر ندارد و همه مسلمانان از شیعه و سنی به سوی کربلا حرکت می کنند.

وی ادامه داد: این مراسم اثرات زیادی از جنبه های فردی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی دارد و نشان از بزرگی و عظمت آرمان های امام حسین (ع) است.

آیت‏‌الله نورمفیدی با اشاره به شهادت امام رضا(ع) گفت:  به فرموده این حضرت کسی که از زندگی او دیگران بهره می برند و ثروت خود رادر اختیار دیگران می گذارد زندگی وی بهتر از کسی است که قدرت و ثروت خود را از دیگران دریغ می کند.

وی گفت: امام رضا (ع) می فرماید: کسی که حق الناس را نادیده می گیرد و کلاه سر مردم میگذارد نعمت الهی از او دور شده و به سمت او باز نخواهد گشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.