یک مقام سابق نظامی آمریکا بر لزوم اعزام نیروی زمینی به عراق و سوریه تأکید کرد.

تأکید مقام سابق نظامی آمریکا بر اعزام نیروی زمینی به عراق و سوریهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی کالر، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا شکست گروهک تروریستی داعش را بدون بهره گیری از نیروهای پیاده نظام غیر ممکن دانست و بر لزوم اعزام نیروی زمینی به عراق و سوریه تأکید کرد. 

ژنرال "ری ادیرنو"  روز گذشته در برنامه «مورنینگ جو» شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی گفت:" ما باید در خاورمیانه اعتماد سازی کنیم. من هم با نظر جو اسکاربرو (میزبان برنامه) موافقم که کشورهای عرب خلیج فارس می گویند برای مبارزه با داعش نیروی زمینی اعزام نمی کنند؛ زیرا ما از آنها پشتیبانی نخواهیم کرد."

اودیرنو در مورد این مطلب که بمباران مواضع داعش سبب فرمانبردار شدن این گروه می شود، گفت:«چنین مسأله ای اتفاق نمی افتد و در تاریخ هم هرگز اتفاق نیفتاده است. "

وی افزود :"من از شنیدن مکرر این عبارت که "نیروی زمینی هرگز " مأیوس شده ام. ما هم الان نیروی زمینی در منطقه داریم. نیروهای عملیات ویژه و سربازان ما در منطقه هستند. من فکر می کنم ما باید یک برنامه کوتاه مدت داشته باشیم که به ما اجازه دهد نیروهای نظامی پیاده بیشتری به منطقه اعزام کنیم زیرا بدون حضور نیروهای نظامی پیاده، نمی توان داعش را شکست داد و نابود کرد."


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار