229 میلیارد و 150 میلیون تومان اعتبار ملی امسال به بخش کشاروزی خراسان جنوبی اختصاص یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، 229 میلیارد و 150 میلیون تومان اعتبار ملی امسال به بخش کشاروزی خراسان جنوبی اختصاص یافت .
مدیرامور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت : 14 میلیاردتومان از این مقدار برای مکانیزاسیون کشاورزی با نرخ 18 درصد ، 15 میلیارد تومان تسهیلات صندوق توسعه ملی با نرخ 10 درصد ، 200 میلیارد تومان با نرخ 21 درصد برای سرمایه درگردش محصولات کشاورزی زراعی و باغی و 150 میلیون تومان از محل اعتبارات 93 و ابلاغی در سال 94 برای کمک های فنی و اعتباری ملی است .

بهدانی با بیان اینکه از 15 میلیارد تومان تسهیلات صندوق توسعه ملی به استان 7 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است خواستار همکاری بانک ها در تسریع پرداخت مابقی تسهیلات به طرح های ارائه شده، شد و گفت: با پرداخت تسهیلات می توانیم اعتبار بیشتری تا پایان سال جذب کنیم . وی افزود: تاکنون 14 میلیارد تومان از این مبلغ به کشاورزان متقاضی پرداخت شده است .

مدیرامور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی همچنین با اشاره وجود 14 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با عضویت 75 هزار نفر در استان گفت: در این صندوق ها 54 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است .

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی از سال 89 در خراسان جنوبی راه اندازی شد .

خراسان جنوبی سومین استان کشور است که همه شهرستانهای آن صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف



برچسب ها: اعتبار ، ملی ، بیرجند ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.