سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: تیراندازان باید شلیک‌های خود را برای کسب سهمیه المپیک در هند به هدف بزنند.

سکینه خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم تپانچه برای شرکت در آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: تیم ملی تپانچه برای حضور در این مسابقات شرایط بسیار خوبی دارد و با برنامه ریزی‌هایی که قبل از شروع مسابقات داریم امیدوارم به هدفمان در هند دست پیدا کنیم.
 
وی گفت: تیم تپانچه اردوی یک هفته‌ای را پشت سر گذاشت بعد از آن چند روز استراحت داریم تا دوباره از هفته آینده تمرینات خود را از سر بگیریم.
 
وی افزود: برای مسابقات هند با 6 تیرانداز آقا و خانم حضور داریم و در بخش خفیف به دلیل کمبود مهمات فقط یک نفر اعزام می‌کنیم و احمدی به دلیل رکوردهایی که در این رشته داشت تنها تیرانداز رشته خفیف 50 متر در مسابقات هند است.
 
وی افزود: در این مسابقات کشورهای هند، ژاپن و قزاقستان چون سهمیه نگرفتند اصلی‌ترین رقیب ما در این مسابقات هستند و کشورهای چین و کره در مسابقات گذشته به سهمیه المپیک رسیدند، اما با این حال رقابت نزدیکی بین تیراندازان وجود دارد و به همین دلیل حساسیت آمادگی جسمی و روحی در عملکردشان تاثیرگذار است.
 
وی درباره برگزاری اردوهای برون مرزی برای ملی پوشان گفت: چند اردو برون مرزی برای آمادگی تیم به فدراسیون پیشنهاد دادیم اما کمبود منابع مالی مانع از برگزاری اردوها شد و مجبوریم که تمرینات را در آزادی ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار