معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: اطلاع رسانی رسانه ها در زمینه مقابله با آنفلوآنزا در این استان خوب و قابل تقدیر بوده است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان استاندار کرمان در نشست امروز شورای سلامت استان کرمان با حضور وزیر بهداشت و برخی مسئولان این وزارتخانه در کرمان گفت: 

اطلاع رسانی رسانه ها موجب افزایش توجه مردم به رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری شد و به کنترل بیماری کمک کرد .

  علیرضا رزم حسینی تصریح کرد: کادر درمانی بیمارستانها و مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان تلاش شبانه روزی برای درمان بیماران مبتلا به بیماری آنفلوآنزا و پیشگیری از سرایت آنان انجام دادند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: تعطیلی مدارس در استان کرمان به دستور ستاد بحران استان انجام شد که آرامش روانی بسیار خوبی را در مردم ایجاد کرد و مردم به این نتیجه رسیدند که دولت مراقب امور است و در زمان مورد نیاز اقدامات تخصصی را انجام خواهد داد.

رزم حسینی گفت: استانداری کرمان از ابتدای فعالیت بر تحقق دولت شیشه ای تاکید داشته است و بر همین اساس معتقدیم با اطلاع رسانی شفاف توانسته ایم از توجه مردم به شایعات بکاهیم.

این در حالی است که در همین نشست دکتر سیاری معاون بهداشتی وزیر بهداشت ، رسانه ها را متهم به بزرگ نمایی موضوع آنفلوانزا کرد و گفت: سال گذشته 86 نفر در کشور به علت آنفلوانزا فوت کردند و سر و صدایی هم به پا نشد اما امسال خیلی بزرگ نمایی شد.

دکتر سیاری در عین حال اذعان کرد اطلاع رسانی رسانه ها از این حیث که مردم حساس شده و نکات مراقبتی را رعایت کردند خوب بوده است .
وزیر بهداشت دیشب وارد کرمان شد وبعد ازبازدید از بیمارستاهای پذیرای بیماران مبتلا به آنفلوانزا، با مدیران دانشگاههای علوم پزشکی کرمان تشکیل جلسه داد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: رسانه ، آنفلوانزا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.